E-TİCARET ŞİRKETİ KURULUŞ VE İZİNLERİ 2025

E-TİCARET ŞİRKETİ KURULUŞ VE İZİNLERİ
Bu bölümümüzde , E-ticaret şirketi & e-ticaret firması sektöründe işyeri açmayı düşünen girişimciler için, işyerinin kuruluş aşamaları, prosedürleri ve maliyetleri hakında bilgi paylaşacağız.
Öncelikle belirtmek gerekirse, E-ticaret şirketi & e-ticaret firması sektöründe şirket kurmak isteyen girişimciler bireysel şirket veya sermaye şirketi kurup , ticari faaliyetlerde bulunabilirler. Yani şirket türünün , yasal prosedürler açısından önemi yoktur. Lakin, ticari prejtij ve çalışılan firmalara sağlayacağı güven açısından, bizim tavsiyemiz, sermaye şirketi kurmaları yönündedir. Bu Limited ya da anonim şirket olabilir.
Etiket; e-ticaret şirketi kurmak, e-ticaret şirketi açmak, e-ticaret şirketi nasıl kurulur, e-ticaret şirketi nasıl açılır, e-ticaret şahıs şirketi, e-ticaret limited şirket, e-ticaret anonim şirket, sanal e-ticaret şirketi kurmak, home ofis e-ticaret şirketi kurmak, home office e-ticaret şirketi açmak, e-ticaret şirketi kuruluş maliyeti
E-ticaret şirketi & e-ticaret firması kuruluş süresi, kuracağınız şirket türünüe göre değişiklik gösterecektir. Bireysel şirketler, bir gün içinde kurulabilirken , Sermaye şirketlerinde bu süre, ortalama 5-7 iş günü’dür.
Kuruluş sürecinin sonunda, gerekli izinleri aldıktan sonra şirketler fatura kesebilecek düzeye gelmektedirler. Bu sektöre yatırım yapmak isteyen girişimciler öncelikle hangi kuruluş yöntemini seçeceklerine karar vermeliler. Kanunen herhangi bir kuruluş türünü seçmelerinde önlerinde bir engel bulunmuyor. Bu aşamadan sonra tercih ettikleri kuruluş türüne ait evrakları hazırlamalılar.
Şirket kuruluş süreçleri ve maliyetleri ile ilgili detaylı bilgiler için, aşağıdan ilgili linki tıklayınız ;
Bireysel Şirketler
- Home-ofis kuruluşu
Sermaye Şirketleri
E-TİCARET ŞİRKETİ KURULUŞ SÜRECİ
E-TİCARET ŞİRKETİ BAŞVURU VE İZİNLER
Genel anlamda, E-ticaret şirketi & e-ticaret firması işyeri açılışı yapabilmek için öncelikle kuruluş aşamasında Vergi Dairesi, şahıs işletmeleri için seçmeli olarak ticaret ya da meslek odası, sermaye şirketleri için ticaret odası başvurusu yapılması gerekiyor. Eğer personel çalıştırılacaksa SGK başvuruları yapılacak. İşyeri Ruhsatı için ise belediyeden izin alınacaktır.
-
Vergi Dairesi
-
Sosyal Güvenlik Kurumu
-
Ticaret Odası / Meslek Odaları
E-ticaret şirketi & e-ticaret firması Kuruluş Sonrası Maliyetler
E-ticaret şirketi & e-ticaret işi yapacak şirketlerin genel anlamda katlanacakları maliyetler aşağıdaki gibidir. Bu maliyetler firmanın kar – zarar ve iş hacimine göre farklılık göstermektedir.
-
Her ay KDV
-
Her ay çalışanınız var ise sigorta primi
-
Her ay BAĞKUR priminiz
-
Üç ay da bir ya da aylık Stopaj
-
Üç ay da bir Geçici Vergi
-
Yıl da bir Yıllık Gelir Vergisi ya da Kurumlar Vergisi
-
Yıl da bir yasal defter tasdikleriniz
-
Aylık Mali Müşavir Ücretleri
E-ticaret şirketi & e-ticaret firması Şirketi Kuruluşu ve Devlet Destekleri
Şirket kuruluşundan önce KOSGEB aracılığı ile girişimcilik eğitim programlarına katılmanız ve gerekli süreci tamamlamanız durumunda şirket kuruluşu giderlerinizi devlet desteği olarak geri ödemesiz geri alabilirsiniz.
Kuruluş sonrası yapacağınız bazı harcamalar devlet destek ve teşvikleri kapsamında olacak. Bu teşvik ve destekleri KOSGEB, İŞKUR, Ekonomi Bakanlığı üzerinden kullanabilmektesiniz.
E-Ticaret kuruluşu maliyeti ile ilgili detaylı bilgi almak için YİĞİT Mali Müşavirlik Hizmetleri HAKAN YİĞİT 0505 000 7111 numaralı telefonlarımızdan ya da info@yigitmalimusavirlik.com.tr mail adresimizden bize ulaşabilirsiniz.
E-Ticaret Yapmak için Gerekenler? 2021 ( Trendyol – Hepsiburada – N11)
E-ticaret, kriz zamanlarında dahi büyümeye devam eden ve bu alanda iş yapmak isteyen binlerce girişimcinin olduğu bir dünyadır.
E-ticaret yapmak için nelerin gerektiğine dair girişimcilerin aklında pek çok soru olabilir. E-ticarete nasıl başlanır, e-ticaret nasıl yapılır ve aşamaları nelerdir, internette satış yapmak için bilinmesi gerekenler nelerdir, e-ticaret sitesi nasıl yapılır sorularının cevaplarını rehber niteliğindeki yazımızda bulabilirsiniz.
Şahıs şirketi, Home Ofis, Sanal Ofis, E ticaret Şirket kurma maliyeti ile ilgili detaylı bilgi almak için HAKAN YİĞİT – YİĞİT Mali Müşavirlik Hizmetleri 0505 000 7111 numaralı telefonlarımızdan ya da info@yigitmalimusavirlik.com.tr mail adresimizden bize ulaşabilirsiniz.
1- İş planı yapın
Her işe başlamadan önce gerektiği gibi e-ticaret için izlenmesi gereken ilk adım da plan yapmaktır. E-ticaret yapmak için kullanacağınız kaynakları, hedefinizi, müşteri kitlenizi belirlemeniz ve bütçe planı yapmanız gerekir.
Fiziksel bir dükkanda satış yapıyorsanız veya işletmelere satış yapan bir üreticiyseniz bile e-ticaret kurallarının farklı ve kendini sürekli geliştiren bir yapıda olduğunu bilmelisiniz. Bu nedenle araştırma yapmalı ve planınızı şartları gözeterek oluşturmalısınız.
Elinizdeki kaynaklar ve hedefleriniz; ürün ve tedarikçi seçiminizi, müşteri kitlenizi ve iş modelinizi doğrudan etkileyecektir.
2- İş yönteminizi seçin
Hâlihazırda mağazanız var veya zaten üretici misiniz, yoksa ürünleri tedarikçiden mi alacaksanız? Stoksuz satış (dropshipping) mi yapacaksınız yoksa bir depo kiralayıp toplu ürün mü alacaksınız? Sermayeniz bu modellerin hangisine uygun?
İnternetten satış yapmak istiyorum diyorsanız bu soruların cevaplarını verebiliyor olmalısınız.
E-ticarete başlamak isteyenlerin büyük bir kısmı, tedarikçiden ürün alarak bir web-sitesi veya internet pazaryerinde satışa sunmayı planlar. Burada en kritik adım doğru ürün ve tedarikçiyi seçmek olacaktır.
Satıcılar eğer üretici veya toptancılarsa e-ticaret yapmak çok mantıklı bir karar olacaktır. Bu aşamada yapılması gereken bir satış sitesi ve internet pazaryerlerinde mağaza açmaktır.
Eğer zaten insanların sevdiği ve sosyal medyada takip ettikleri fiziksel bir satış mağazaları varsa satışa uygun bir web sitesi açılmalıdır.
3- Zaman ayırın
Hangi yöntemi seçerseniz seçin başarılı bir e-ticaret için çalışmaya zaman ayırmanız gerektiğini bilmelisiniz.
E-ticaret; ürün ve tedarikçi seçiminden kargo anlaşmalarına, fatura kesiminden müşteri ilişkilerine kadar geniş bir alanı kapsar. Sistemi kurduktan sonra kendi kendine işleyeceğini düşünmemeli, ek iş olarak yapsanız bile sürekli takipte olmalısınız.
4- Ürün ve tedarikçi seçimi yapın
E-ticaret için yapılması gerekenlerin belki de en önemli adımı doğru bir ürün ve iyi bir tedarikçi seçmektir.
Ürünün fiyatı, kârlılığı, tedarik edilebilirliği, kargo şartları, depo koşulları, pazardaki yeri, tanıdığınız bir ürün olup olmaması kararınızı doğrudan etkileyecektir.
Ürünün fiyatı çok düşük olursa iyi bir kazanç sağlayabilmek için fazla sayıda satış yapmalısınız. Çok yüksek olursa, müşterilere güven verecek bir ortam hazırladığınızdan emin olmalısınız.
Ürün kârlılığını hesaplamalısınız. KDV, kargo ücreti ve varsa komisyon değerlerini düşerek birim satışa karşılık gelen kârlılığı hesaplamalınız. Bu sayede o ürüne karar verdiğinizde ne büyüklükte almanız gerektiğini, yanına hangi ürünleri ekleyebileceğinizi görebilirsiniz.
Eğer e-ticarete yeni başlayacak bir girişimciyseniz, ürün çeşidini ve hedef kitlenizi çok geniş tutmanız, daha kolay yönetebilmeniz açısından önerilmez. Az sayıda ürün seçimi yapabilir, sektörü tanıdıkça çeşitliliği ve hedef kitlenizi artırabilirsiniz.
Ürün tedariği yerel veya yabancı üreticiden mi sağlanıyor, tedarikçiler güvenilir mi, ne kadar sürede size ulaştırılabilir öğrenmelisiniz. Tedarikçi yerine doğrudan üreticiden almanız ürün fiyatını düşürecektir.
Ürünlerin ağırlığı ve boyutları büyükse ya da soğuk zincir ürünleriyse kargo ücreti ve depolama maliyeti de artacaktır. Başlangıç olarak desisi küçük, normal sıcaklıklarda saklanabilen ürünleri tercih edebilirsiniz.
Ürünün pazardaki yeri, talebi ve rekabeti görebilmeniz ve buna göre pozisyon almanız açısından önemlidir.
5- Şirket Kurun ve Vergi Mükellefi Olun
İnternet üzerinden satış yapmak için fatura kesmeli, bunun için de vergi mükellefi olmalısınız.
Başlangıç için şahıs şirketi kurabilir, yüksek sermayeniz ve ortağınız varsa limited şirketi kurabilirsiniz.
Kargo anlaşması yapabilmek, müşterilere güven vermek, iadeleri yönetebilmek; N11, Trendyol, Hepsiburada, Gittigidiyor gibi pazaryerlerinde mağaza açabilmek için şirket olmanız gerekir.
Şirket kurulumunun ardından fatura bastırmalı veya e-fatura almalısınız.
Şahıs şirketi kurma maliyeti ile ilgili detaylı bilgi almak için HAKAN YİĞİT – YİĞİT Mali Müşavirlik Hizmetleri 0532 157 5261 / 0505 000 7111 numaralı telefonlarımızdan ya da info@yigitmalimusavirlik.com.tr mail adresimizden bize ulaşabilirsiniz.
6- Kargo anlaşması yapın
Eğer kendi sitenizden online ticaret yapacaksanız, şirket unvanı kazandıktan sonra indirimli fiyatlardan yararlanmak için kargo anlaşması yapmalısınız.
Bir pazaryerinde mağaza açarak internet satışı gerçekleştirecekseniz pazaryerlerinin kargo anlaşmalarından yararlanabilirsiniz.
7- Web-sitesi kurun
Ürünleri seçtiniz, yasal işlemleri yaptınız, artık işin heyecanlı kısmındasınız: Web-sitesi kurma!
Marka yüzünüz olan satış sitesinin kurulumunda 3 temel kriter vardır:
* Domain (alan adı), web-sitenizin ismidir. Marka adınız veya verdiğiniz spesifik hizmete uygun alan adı alabilirsiniz.
Örneğin gıda ürünleri satan bir X markasıysanız ‘Xgida.com’ adı ya da ‘BesiktasParfum.com’ gibi anahtar kelimeler içeren adlar seçebilirsiniz.
“com” uzantısı seçmek zorunda değilsiniz, alan adı alınmışsa .shop, .store gibi uzantılar da seçebilirsiniz.
* Sunucu (hosting), tüm site verilerinizi barındıracak ve çalıştıracak altyapıdır. Açık kaynak (open source) yazılımlarını kullanarak ücretsiz veya çok düşük maliyetlerle, popüler ve standart bir paket seçebilirsiniz.
* Ürün ve görsel bilgileri hazırlama, mümkün olan en iyi şekilde ürün fotoğrafları çekilmeli, bilgi metinleri hazırlanmalı ve siteye yüklenmelidir.
E-ticaret sitesinde olması gerekenler:
- Kullanımı kolay bir arayüz
- Mobil uyumlu tasarım
- İyi kalitede görsel
- Düzgün metinler
- SSL sertifikası
- Kolay bir alışveriş ve ödeme süreci
- Açık bir iade politikası bilgisi
- Farklı ödeme seçenekleri
- Müşteri yorumları
- Hakkımızda, iletişim ve blog bölümleri
- Sosyal medya bağlantısı
8- ETBİS’e kaydolun
Sitenizi açtıkta sonra devletin ETBİS (Elektronik Ticaret Bilgi Sistemi)’ne kayıt yaptırmalısınız. ETBİS, tüketiciyi korumak ve internet ticaretini kayıt altına almak için kurulmuş ve e-ticaret firmaları için 1 Aralık 2017 tarihinden itibaren kayıt işlemi zorunlu tutulmuştur.
9- Pazaryerlerinde mağaza açın
Pazaryerlerinde mağaza açarak satış yapmak, başlı başlına önemli bir konudur.
Çünkü hem pek çok avantajı hem de zorlukları bulunur. Ancak web-sitenizin yanında N11, Hepsiburada, Trendyol, Gittigidiyor veya Amazon gibi pazaryerlerinde mağazalar açmanız kesinlikle önerilir.
Avantajları;
- Pazaryerinin reklam ve prestij gücünden yararlanırsınız.
- Kısa sürede milyonlarca potansiyel müşteriye ulaşırsınız.
- Çok daha hızlı bir şekilde müşteri güveni kazanırsınız.
- Pazaryerinin kargo anlaşmalarından faydalanabilirsiniz.
- Pazaryerinin sunduğu, ürünleri üst sıralara çıkarma gibi geri dönüşü yüksek kampanyalardan satın alabilirsiniz.
- Eski sezon veya stoğu fazla ürünleri fiyatları düşürerek hızlıca satabilirsiniz.
Dezavantajları;
- Rekabete hazırlıklı olmalısınız.
- Fiyatlarınızı rekabete göre belirlemeli ve diğer firmaların kampanyalarıyla yarışmalısınız.
- Satış frekansı ve müşterinin alışkanlığı fazla olduğu için iade ve iptaller de sitenize göre fazla olacaktır.
- Siz iyi yönetmeye çalışsanız bile kargo hataları nedeniyle kötü müşteri yorum ve puanları alabilirsiniz.
- Site kurallarına bağlı olacaksınız.
10- Pazaryeri Entegrasyonu Yaptırın
İyi bir yönetim şekliyle internet pazaryerlerinden büyük kazanç sağlamak mümkündür. Ancak takip edilmesi gereken pek çok işlem bulunur ve Pazaryeri Entegrasyonu da bu ihtiyaçtan doğmuştur.
İnternet pazaryerlerinin; toplu ürün senkronizasyonu, otomatik stok kontrolü, müşteri soru ve yorumlarının takibi, fatura kesme, kargo fişleri oluşturma, sıcak satış takibi, müşteri raporları, satış analizleri ve grafikleri gibi pek çok dinamiği vardır. Birden fazla pazaryerinde mağazanız varsa tüm süreci sağlıklı şekilde yönetebilmek iyice zorlaşacaktır.
İyi bir pazaryeri entegrasyonu ile işinizin ne kadar kolaylaştığını göreceksiniz.
11- Reklam ve Pazarlama Bütçesi Ayırın
Reklam ve pazarlama, bir satış seviyesini korumak ve artırmak için izlemesi gereken temel adımdır.
Ne kadar iyi bir ürün, tedarik ve satış sistemi kurarsanız kurun pazarlama stratejileriyle desteklenmesi, tanıtılması, görünür olması gerekir.
Bunun için sosyal medya platformlarının gücünden yararlanmak amacıyla düzenli olarak profesyonel postlar paylaşmalı ve hedef kitlelere reklam vermelisiniz.
Bunun dışında SEO kriterlerine uygun içerikler üretmeli, Google reklamlarını kullanmalı, pazaryerlerinin kampanyalarından faydalanmalı, kendi kupon ve kampanyalarınızı hazırlamalısınız.
Şahıs şirketi kurma maliyeti ile ilgili detaylı bilgi almak için HAKAN YİĞİT – YİĞİT Mali Müşavirlik Hizmetleri 0505 000 7111 numaralı telefonlarımızdan ya da info@yigitmalimusavirlik.com.tr mail adresimizden bize ulaşabilirsiniz.
Limited Şirket Kurma Maliyeti Nedir, 2025
Limited şirket en az 10.000 TL sermayeyle kurulabilir. Limited şirketlerin %22’lik vergi dilimi üzerinden vergilendirilmesi söz konusudur. Anonim şirket kurmak için en azından 50.000 TL sermaye gerekmektedir. Ayrıca anonim bir şirketin en fazla 500 hissedarı olabilir. Ancak bu sayı Limited şirkette en fazla 50 olacak şekilde Ticaret Kanunu’nda belirtilmiştir. Şahıs şirketleri ise kuruluşunun maliyeti daha düşük olan bir şirket şeklidir. Şahıs şirketleri elde ettiği gelire göre vergilendirilmektedir. Eğer kendi işinizi kurmak istiyorsanız şirket sahibi olmalısınız. Her şirketin kendine özgü özelliği bulunur. Limited şirket kurmak kendi içinde bazı avantaj ve dezavantajlara sahiptir.
Limited şirket içerisinde olması gereken zorunlu organlar vardır. Bunlardan ilki genel kuruldur. Genel kurul karar organı olarak işlev görür. Sözleşmelerin değişim kararı, müdür atanması, görevden alınma, ortak çıkarma gibi kararlar genel kurulda alınabilir. Şirket üstünde pay sahibi olanlar işletmenin genel, ekonomik ya da idari durumunu genel kurul toplantılarında görüşür. Genel kurul 3 ayda bir toplanır. Gerekli görüldüğü zaman ya da ihtiyaç anında bu 3 aylık süreyi kısaltabilirsiniz.
Ayrıca Limited şirkette yöneticilerin bulunması gerekir. Limited şirketi temsil eden yöneticileri belirlemek zorunludur. Şirket idaresi sorumluluğuna ve temsil yetkisine Genel Kurul tarafından atanan müdür sahiptir. Limited şirketler için müdürün yetki süre kısıtlaması bulunmaz.
Nasıl Limited Şirket Kurarsınız ? 2025
Limited şirket kurmak için gerekli belgeler arasında en önemlileri kuruluş bildirim formu, kuruluş dilekçesi, noterden tasdik edilmiş sözleşme, oda kaydı, ikametgah belgesi, kira kontratı ve sermayenin yatırıldığına ilişkin dekonttur.
HAKAN YİĞİT – YİĞİT Mali Müşavirlik Hizmetleri 0505 000 7111 numaralı telefonlarımızdan ya da info@yigitmalimusavirlik.com.tr mail adresimizden bize ulaşabilirsiniz.
Şahıs Şirketi Nasıl Kurulur?
Şahıs şirketi, günümüzde bireysel girişimciliğin artması ve kendi işinin patronu olma düşüncesinin insanlara giderek daha cazip gelmeye başlamasıyla yaygınlaşmış bir şirket türüdür. Yalın yapısı ve kurulmasının kolaylığıyla ticari hayata atılan birçok kişi için makul bir seçenek sunar.
Bu yazımızda şahıs şirketi nedir, ne gibi avantaj- dezavantajlara sahiptir ve nasıl kurulur gibi soruların cevaplarını paylaşacağız ancak ile ilgileniyorsanız bu konuda Yapı Kredi’nin sunduğu bilgilerden yararlanabilirsiniz.
Şahıs şirketi ve çeşitleri
Tek bir kişi veya az sayıda ortakla kurulabilen ve ortakların şirket borçlarına karşı kişisel olarak mesul olduğu iştiraklere şahıs şirketi denir. Çoklu ortağa sahip şahıs şirketleri, hissedarlar arası ilişkilerin farklılığına göre kanunen üç çeşide ayrılır:
Kolektif şirket: En az iki ortak tarafından kurulur ve ortaklar tüm şirket borçlarından kendi mal varlıkları ile sınırsız bir şekilde sorumludurlar. Bu, ödenemeyen şirket borçlarının ortakların kişisel sorumluluğuna geçtiği anlamına gelir. Bu şirketler tüzel kişiliğe sahiptirler.
Komandit şirket: Bu şirketler de en az iki gerçek kişinin ortaklığı ile kurulur. Ortakların bir kısmı alacaklılara karşı şirket borçlarından sınırsız, bir kısmı ise sınırlı şekilde sorumludur. Bu şirketlerin de tüzel kişilikleri vardır.
Adi ortaklık: Tüzel kişiliği olmayan en basit ortaklık modelidir. Şirketin, sahiplerinden ayrı bir mal varlığı yoktur.
Kimler şahıs şirketi kurabilir?
Şahıs şirketi kurabilmek için 18 yaşını doldurmuş olmak gerekmektedir. Devlet memurlarının şahıs şirketi kurması yasalarca engellenmiştir ancak belli koşulların sağlanması durumunda ortaklıkta yer alabilirler. Sigortalı çalışanlar da çalıştıkları kurumla yapılan sözleşmede aksi bir madde geçmiyorsa şahıs şirketi açma hakkına sahiptir. Bu konuda bağlayıcı bir ibare mevcutsa; sigortalı çalışanı tazminat vermeksizin işten çıkarma hakkı işverenin tasarrufundadır.
Şahıs şirketinin avantaj ve dezavantajları
Şahıs şirketi anonim ve limited şirketlere kıyasla çok düşük bir maliyetle kurulabilir. Kuruluş işlemleri oldukça basittir; e-devlet üzerinden açılabilir ve istendiği an 1-2 gün içerisinde kapatılabilir. Limited şirketleri ise ticaret odalarına kayıt, şirket ana sözleşmesi, sermaye bildirimi gibi yükümlülüklerle daha karmaşık kurulum süreçlerine sahiptir. Kapatılabilmeleri ise ancak bir yıl süren tasfiye süreci sonunda mümkün olur.
Şahıs şirketlerinin mali müşavir, muhasebe ve genel gider kalemleri de diğer tür şirketlere nazaran oldukça düşüktür. Ancak, şirket gelirleri arttıkça vergi oranı yükselir. Limited şirketler için kurumlar vergisi oranı sabit ve yüzde 23 iken, şahıs şirketleri gelir vergisi mükellefidir ve vergi oranları yüzde 15 ile başlayıp yüzde 40 üst sınırına kadar yükselebilir.
Şahıs şirketi nasıl kurulur?
Şahıs şirketi vergi dairesi ya da e-devlet üzerinden birkaç gün içinde kurulabilir. Vergi dairesinden şahıs şirketi kurmak için şu belgelerin teslim edilmesi gerekir:
-Kuruluş başvuru formu
-Kimlik belgesi fotokopisi,
-2 adet vesikalık fotoğraf,
-Noter onaylı imza beyannamesi,
-2 adet ikametgâh belgesi.
-İş yerinin adresini gösteren kira sözleşmesi ya da tapu fotokopisi
-Eğer kuruluş işlemleri sizin adınıza mali müşavir ya da muhasebeci tarafından yapılacaksa noterden vekaletname.
Evinizi şirketinizin adresi olarak göstererek şahıs şirketi kurabilirsiniz. Evin mal sahibi iseniz stopaj ücretine tabi olmazsınız. Kiracı olunan dairenin şirket adresi olarak gösterilmesi durumunda ise brüt kira üzerinden yüzde 20 stopaj ödenir.
E-devlet üzerinden şahıs şirketi kurabilmek için ise, İnteraktif Vergi Dairesi’ne www.ivd.gib.gov.tr üzerinden e-devlet şifresi ile giriş yapılarak başvuru adımları tamamlanır. Sonraki birkaç gün içinde faaliyet adresinde vergi memurları tarafından yapılacak kontrol sonrası vergi levhası edinilebilir.
Sonuç olarak, şahıs şirketleri çeşitli avantaj ve dezavantajlara sahiptir. Kurulum süreci ve sonrasındaki operasyonel kolaylıkları, istendiği an hızlıca kapatılabilme gibi özellikleri; özellikle tek kişinin yürüttüğü küçük hacimli ticari faaliyetler ve şansını denemek isteyen girişimciler için bu şirket türünün cazibesini artırmaktadır.
*Şirket kuruluşu 2025 – Anonim Şirket kuruluşu 2025 – Limited Şirket kuruluşu 2025 – Şahıs Firması kuruluşu – Home ofis kuruluşu – Sanal ofis kuruluşu – E ticaret Kuruluşu – yabancı şirket kuruluşu – yabancı ortaklı şirket kuruluşu 2025
şirket,kuruluş, işyeri açılışı, şirket kuruluşu, Şişli şirket kuruluşu, şirket kurma aşamaları, şahıs şirketi nasıl kurulur, şahsı şirketi kuruluş maliyeti, 2025 şahıs şirket kurma maliyeti , şahıs şirket kaç günde kurulur, Şişli mali müşavir, hangi şirketi kurmalıyım, limited şirket nasıl açılır, limited şirket nasıl kurulur, istanbulda firma açma
2025 aş kuruluş, 2025, 2025 anonim şirket, şirket kuruluşu,şirket açılışı, anonim şirket kuruluş süreci, adım adım anonim şirket kurmak,2025 aş şirket kaç günde açılır, anahtar teslim şirket kuruluşu, 2025 anonim şirket kuruluş prosedürleri, anonim şirket nasıl kurulur, anonim şirket kaç günde kurulur , tek kişi anonim şirket kurma aşamaları, aş kuruluşu, aş kurulum işlemleri, 2025 adım adım anonim şirket kuruluşu, aş kurmak, aş kurarken dikat edilmesi gerekenler, anonim şirket kaç günde kurulur , aş açılış işlemleri, adım adım aş açılışı
kuruluş, şirket kuruluşu 2025, şirket açılışı, 2025 kuruluş, şahıs şirketi, şahıs şirketi kuruluş süreci, şahıs şirketi açılış prosedürleri, şahıs şirketi kurma aşamaları, şahıs şirketi açılışı için gerekli belegeler, şahıs firması kurmak için gerekli belgeler, trendyol şirket kuruluşu, trendyol, vergi levhası, e ticaret, 2025 şahıs şirketi için gerekli evraklar, şahıs firması açılış süreçleri, şahıs şirketi nasıl kurulur, . Mali Müşavir, Mali Müşavir Hakan Yiğit, şirket Kuruluşu, Şahıs şirketi Kuruluşu. şahıs şirketi kurulumu
* 2025 Şirket kuruluşu – 2025 Anonim Şirket kuruluşu – 2025 Limited Şirket kuruluşu – 2025 Şahıs Firması kuruluşu – 2025 Home ofis kuruluşu – 2025 Sanal ofis kuruluşu – 2025 E ticaret Kuruluşu – 2025 yabancı ortaklı şirket kuruluşu – 2025 yabancı şirket kuruluşu
2025 limited şirket kuruluşu, limited şirket nasıl kurulur, limited şirket kuruluş işlemleri nelerdir, adım adım limited şirket kuruluşu 2025 limited şirket kuruluş süreci, limited şirket kuruluş prosedürleri,trenyol, trenyol şirlet kurmak, vergi levhası, 2025 limited şirket, adım adım limited şirket nasıl kurulur, limited şirket kurmak için gerekli belgeler, 2025 ltd kuruluşu, ltd kuruluş işlemleri, trendyol, trendyol şirket kuruluşu, vergi levhası, geleneksel girişimci, kosgep, ltd nasıl kurulur, adım adım ltd kuruluşu, ltd kuruluş prosedürleri, limited şirketi nasıl kurabilirim
2025 aş kuruluş, 2025, 2025 anonim şirket, şirket kuruluşu,şirket açılışı, anonim şirket kuruluş süreci, adım adım anonim şirket kurmak,2025 aş şirket kaç günde açılır, anahtar teslim şirket kuruluşu, 2025 anonim şirket kuruluş prosedürleri, anonim şirket nasıl kurulur, anonim şirket kaç günde kurulur , tek kişi anonim şirket kurma aşamaları, aş kuruluşu, aş kurulum işlemleri, 2025 adım adım anonim şirket kuruluşu, aş kurmak, aş kurarken dikat edilmesi gerekenler, anonim şirket kaç günde kurulur , aş açılış işlemleri, adım adım aş açılışı, e ticaret, trendyol, trendyol şirket kurmak, e ticaret şirket kurmak, vergi levhası, mali müşavir, hakan yiğit,